Przy tworzeniu NFT Marketplace wykonałem następujące czynności:
1. Analiza rynku crypto, blockchainów i smart kontraktów.
2. Skonfigurowanie WordPressa z wykorzystaniem wtyczek do integracji z Google Search Console, Google Analytics i Google Tag Manager.
3. Konfiguracja blockchaina Polygon oraz smart kontraktu. Wybór i konfiguracja blockchaina Polygon, z uwagi na niskie koszty transakcji. Konfiguracja połączenia strony z blockchainem Polygon. Implementacja i dostosowanie smart kontraktu do wymagań platformy.
4. Przygotowanie treści. Optymalizacja treści pod kątem analityki, poprzez stosowanie odpowiednich słów kluczowych, które będą monitorowane w narzędziach Google.
5. Wpisy na bloga. Materiały szkoleniowe dla Użytkowników do zapoznania się z nową technologią sprzedaży zdjęć na blockchainie.
6. Testowanie i optymalizacja. Przeprowadzenie testów funkcji platformy, w tym procesu tworzenia NFT, zakupów i zarządzania kontem. Optymalizacja strony pod kątem szybkości i responsywności. Kontakt z Dostawcą rozwiązania w przypadku problemów z oprogramowaniem.
7. Regularne monitorowanie indeksacji strony w Google Search Console, śledzenie wyników wyszukiwania oraz identyfikacja ewentualnych problemów z indeksacją.
8. Wdrożenie Google Analytics dla pełnej analizy ruchu na stronie, zrozumienia zachowań użytkowników, źródeł ruchu i innych kluczowych metryk.
9. Integracja Google Tag Manager do efektywnego zarządzania tagami i śledzenia zdarzeń na stronie.
10. Stworzenie estetycznych i funkcjonalnych grafik i ich optymalizacja pod kątem szybkości ładowania strony.
11. Opracowanie spersonalizowanej identyfikacji wizualnej strony, obejmującej logo, kolory, czcionki, i inne elementy graficzne. Dostosowanie grafik do tematyki strony, skupiając się na fotografii cyfrowych i sztuce NFT.
Wykorzystanie narzędzi graficznych do stworzenia atrakcyjnych elementów, takich jak banery, ikony, czy przyciski.