Fotoferia – działalność marketingowa

 

Przez wiele lat zaangażowałem się w rozwój i funkcjonowanie portalu Fotoferia, podejmując różnorodne zadania związane z jego obsługą, rozwojem w sieci, działalnością marketingową i współpracą z instytucjami. Moja rola obejmowała szeroki zakres działań, mających na celu zarówno podniesienie jakości samego portalu, jak i zwiększenie jego zasięgu i atrakcyjności dla użytkowników.

Rozwój w sieci:

Optymalizacja SEO: Dążyłem do ciągłego doskonalenia pozycji portalu w wynikach wyszukiwarek poprzez optymalizację treści, struktury witryny i linkowania.

Social Media: Aktywnie zarządzałem profilami społecznościowymi FotoFerii, publikując atrakcyjne treści, angażując społeczność i budując świadomość marki.

Działalność Marketingowa:

Kampanie Reklamowe: Planowałem i wdrażałem kampanie reklamowe online, wykorzystując różne platformy reklamowe dla skierowania przekazu do odpowiednich grup docelowych.

Marketing Kontentowy: Kreowałem i zarządzałem treściami marketingowymi, takimi jak artykuły, blogi czy infografiki, aby dostarczać wartość użytkownikom i budować zaufanie do marki.

Współpraca z Instytucjami:

Partnerstwa z Fotografami: Nawiązywałem współpracę z profesjonalnymi fotografami, organizując konkursy, wystawy czy warsztaty fotograficzne, co przyciągało uwagę nowych użytkowników.

Współpraca z Firmami Fotograficznymi: Utrzymywałem relacje z firmami branżowymi, takimi jak producenci sprzętu czy laboratoria fotograficzne, co umożliwiało pozyskiwanie cennych nagród dla uczestników konkursów.

Zarządzanie Społecznością:

Moderacja Zawartości: Zapewniałem, że zawartość portalu pozostaje wysokiej jakości, moderując treści użytkowników i dbając o zgodność z zasadami społeczności.

Interakcja z Użytkownikami: Aktywnie uczestniczyłem w dyskusjach na forum, odpowiadałem na pytania użytkowników i zbierałem ich opinie, aby dostosować portal do ich potrzeb.

Monitorowanie Analiz:

Analiza Danych: Regularnie analizowałem dane dotyczące ruchu na stronie, interakcji użytkowników i skuteczności działań marketingowych, co pozwalało na podejmowanie świadomych decyzji.

Poprzez te działania nie tylko wspierałem rozwój samego portalu, ale także budowałem silną społeczność związana z fotografią, co przyczyniło się do ugruntowania pozycji FotoFerii jako renomowanego portalu fotograficznego w Polsce.

2009
Otwarcie portalu
2010 – 2011
– Założenie klubu Fotoferia Club. Wpisanie klubu do międzynarodowej społeczności FIAP (International Federation of Photographic Art) i PSA (Photographic Society of America)
– Wydanie Kalendarza A2 w ilości 500 sztuk.
– Organizacja międzynarodowego konkursu Fotoferia International Exhibition 2011
– Organizacja Konkursu w Krzywym Obiektywie z Jerzym Kryszakiem
– Organizacja Konkursu Body w Obiektywie z Wacławem Wantuchem
– Wydanie pierwszego albumu Fotoferii w ilości 300 sztuk
– Organizacja międzynarodowego Konkursu Polish International Exhibition – 403 Autorów z 49 krajów, którzy nadesłali 4515 prac.
–  Wernisaże w Centrum Sztuki Mościce w Tarnowie oraz w Regionalnym Centrum Kultury w Kołobrzegu.
– 9 miejsce w klubowym Pucharze Świata FIAP (wyróżnienie FIAP)
– 2 miejsce w konkursie German Cup
2012
– Grand Prix dla członka klubu Arkadiusza Makowskiego w Wielkim Konkursie Fotograficznym National Geographic Polska.
– Grand Prix oraz pięć złotych medali dla członka zarządu klubu Leszka Paradowskiego  z Drawska Pomorskiego w jednym z największych konkursów fotograficznych na świecie TRIERENBERG SUPER CIRCUIT 2012 Austria
 – Wernisaż w Gminnym Ośrodku Kultury w Poraju
 – Wernisaż w Centrum Kultury Rondo w Grodzisku Wielkopolskim
 – Współorganizacja konkursu Metafizyka Kobiety z portalem Maxmodels
 – 2 miejsce w międzynarodowym konkursie German International DVF Photocup Niemcy.
– 3 miejsce w konkursie Greater Lynn w USA
–  Wernisaż w Galerii Stary Ratusz w Olsztynie
– Wydanie albumu fotograficznym w ilości 500 sztuk „Bo światło jest wszystkim”
 – Organizacja konkursu Fotoferia i Polish International Exhibition 2012
– Nadanie członkom Fotoferia Club tytułu AFIAP (Leszek Paradowski, Rafał Kowalkowski i Krzysztof Strzoda) przez organizację FIAP
 – 6 miejsce z wyróżnieniem w Pucharze Świata FIAP. W konkursie wzięło udział 147 klubów z całego świata.
2013
– Wygrana międzynarodowego konkursu  German International DVF Photocup 2013 Niemcy
– 6 miejsce w konkursie Greater Lynn Exhibition w USA
– Overall Club Trophy w Trierenberg Super Circuit Austria
– Konkurs z Jerzym Kryszakiem 2 edycja
– Organizacja konkursu Fotoferia i Polish International Exhibition 2013
– Wydruk kalendarza książkowego w ilości 1000 sztuk przy współudziale firmy Andziak
2014
– 4 miejsce w konkursie German Cup Niemcy
– Wernisaże w Zamku Moszna i w Bunkrze w Gdańsku
– Organizacja konkursu Fotoferia i Polish International Exhibition 2014
– Organizacja konkursu dla Obcokrajowców
– 6 miejsce w Pucharze Świata FIAP
2015
– Organizacja konkursu Fotoferia i Polish International Exhibition 2015
– 8 miejsce w Pucharze Świata FIAP
– Organizacja wystawy fotograficznej „Ludzie i miejsca” w Regionalnym Centrum Kultury w Kołobrzegu
– Otrzymanie klubowego tytułu artystycznego FIAP CAFIAP (Club Artiste FIAP)
2016
– Organizacja konkursu międzynarodowego Fotoferia International Exhibition
– Wprowadzenie tytułu artystycznego Fotoferia Artist (AFF)
– Produkcja albumu i nieodpłatne przekazanie ich na licytację 25 Finału WOŚP
2017
– Organizacja międzynarodowego konkursu pod patronatem FIAP i PSA Fotoferia International Exhibition oraz Fotoklubu RP
– Wydanie albumu pokonkursowego w ilości 500 sztuk.
– Wydanie kalendarza A3 w ilości 500 sztuk
– Patronat konkursu „Człowiek w krajobrazie” organizowany przez Instytut Architektury Krajobrazu Politechniki Krakowskiej
– Patronat Łódzkich Targów FILM VIDEO FOTO
2018
– Rok 2018 to przede wszystkie przygotowanie Portalu pod RODO. Usunięto ponad 30 tysięcy kont Użytkowników, którzy nie potwierdzili nowych zgód.  Przygotowano politykę prywatności i nowy regulamin. Stworzono nowy formularz rejestracyjny, dostosowany do nowych przepisów.
– Przeprowadzono pierwszy w Polsce międzynarodowy konkurs Polish International Circuit typu Circuit z miastami: Kołobrzeg, Krosno, Tarnów w wyniku współpracy trzech organizacji: Fotoferia Club Kołobrzeg, Fotoklubu RCKP Krosno i Tarnowskiego Towarzystwa Fotograficznego. W konkursie wzięło udział 143 Autorów z 33 krajów, którzy zgłosili 897 zdjęć w dwóch sekcjach: kolor i monochrom.
Wernisaż konkursu w Centrum Sztuki Mościce
2019
– Konkurs Fotoferia International Exhibition 2019. W konkursie wzięło udział 116 Autorów z 35 krajów, którzy zgłosili 841 zdjęć w dwóch sekcjach: kolor i monochrom. Zaplanowano wystawy: Gdańsk „Bunkier” 02.02.2020  oraz Centrum Sztuki Mościce 20.03.2020 – 13.04.2020
– Patronat Targów w Łodzi- XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych
2020

Konkurs Fotoferia International Exhibition to dziewiąta edycja konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Fotograficzne Fotoferia Club za pośrednictwem portalu fotoferia.pl.

Jurorzy Konkursu:

– Alicja Przybyszowska EFIAP/b, AFRP (Nowy Sącz, Polska)

– Nan Carder FPSA, GMPSA, EFIAP (USA)

– Bogdan Hynek (Tarnów, Polska)

– Luis Alberto Franke GMPSA/B, MFIAP (Argentyna)

– Miłosz Kowalewski (Kołobrzeg, Polska)

Współpraca medialna:

https://www.szerokikadr.pl/

https://fotoartfestival.com/pl/

https://www.radio.lublin.pl

https://www.ttf.art.pl

https://www.csm.tarnow.pl/

https://bunkierclub.pl/

https://okkolobrzeg.pl/

https://www.palacsiemczyno.pl/

https://www.vertis.pl/

https://www.niezalezne.media/

https://magazyninformacyjny.pl/

https://muzycznapolska.pl/

https://radioszczecin.pl/


Opuszczając stronę, tracisz okazję do skorzystania z wyjątkowej oferty na budowę strony!

Własna strona internetowa? Dobra decyzja! Oferujemy profesjonalne budowanie stron już od 800 zł! Zapisz się na darmową wycenę.

  • 150 motywów do wyboru
  • Generowanie treści, loga i grafik
  • Podpięcie analityki
  • Domena, SSL i serwer
  • Dostosowanie wyglądu motywu
  • System subskrypcyjny